Teknologia berriak ikasgeletan areagotu egin dira, gaur egunerarte. Baina baliabide hauei eskainitako funtzio didaktikoa eta ikasleentzako ariketak ez dira berrikuntza pedagogikoa. Iada existitzen den pedagogian oinarritzen dira ikasgaiak, hau da, modelo tradizionalean eta ez soziokonstruktibista. Azken hau delarik lortu nahi dena. Teknologiak unitate didaktikoak, ariketak, aurkezpenak, informazioa aurkitzeko, emailak bidaltzeko eta administraziorako erabiltzen dira. Alde batera uzten direlarik konplesutasun eta gaitasun handia eskatzen duten beste erabilerak: material didaktiko digitalak, irakaskuntzarako materiala... garatzea eta sortzea eta eskolen artean proiektuak garatzeko.
Hau da, eskolan integratu dira IKTak, baina ez dira erabili pedagogia mota berri bat aurrera eramateko. pedagogia mota mantendu egin, eta soilik lana errazteko erabiltzen dira teknologia berriak. Teknologia berriak pedagogia mota egokiago bat eratzeko baliagarriak izan beharko lirateke, eta ez soilik azalean gelditzeko.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario